Test ADSL .net

Le forum du monde de l'ADSL, par TestADSL.net

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 01-05-2013 17:16:47

Magne
Nouveau membre
Inscription : 28-04-2013
Messages : 1

orange bride sfr ?

Depuis mars 2013, mon débit ADSL n'est plus de l'ADSL. En téléphonie sortant je tombe jamais sur le N° appelé ? SFR contacté de nombreuse fois est incapable de résoudre le problème. Etrangement orange me contact pour me faire souscrire une offre, en m'annonçant (sans que je décrive mes soucis) que orange peut m'ouvrir un contrat avec 20 Go et que SFR n'a la possibilité que de 512 Ko ! Mon contrat est SFR 2 Go, mais ma bande passante varie de minute en minute, passant de 100 Ko en heure de pointe
à 1,2 Go en heure de nuit. Ne soyons pas les victimes de la guerre des opérateurs.
Merci de me répondre.

Hors ligne

#2 30-06-2013 09:51:38

bjf56f
Nouveau membre
Inscription : 24-06-2013
Messages : 2

Re : orange bride sfr ?

je ne connais pas les caractéristiques de votre ligne, mais sur ma commune SFR est en ADSL contrairement à ORANGE et BOUYGUES qui sont en ADSL 2+.
résultat SFR propose du 8 mégas max et les autres du 20 mégas max.
mon voisin à 6 mégas avec SFR, j' en ai 12 avec orange.

Hors ligne

#3 08-04-2022 04:15:41

Killersmile
Nouveau membre
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0

Re : orange bride sfr ?

Interesting site i love it keep posting more!   lawn mowing companies

Hors ligne

#4 27-08-2022 19:09:40

OsbornTyler7
Nouveau membre
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0

Re : orange bride sfr ?

If you are searching for a life partner outside of your country, you may want to consider a polish mail order brides. Although the dating scene in Poland has a lot of similarities to Western dating, the culture and traditions of this country still play a role. Most women will raise at least two children, and many will have three or four. Knowing about the culture and customs of her home country will make the whole experience more enjoyable.

Hors ligne

#5 12-02-2024 17:31:15

FreddY1
Nouveau membre
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0

Re : orange bride sfr ?

We welcome you to the world of entertainment at our online gambling site! Here you'll find a variety of games including exciting slots, classic poker variants and thrilling spins of roulette. With expert dealers and the chance to win progressive jackpots, we have something for every gambling enthusiast. Immerse yourself in a unique experience with our mobile apps, receive generous bonuses and enjoy fair and safe gaming. And of course, don't forget the option to place bets on soccer matches for extra excitement!  Check https://odds96.in/en/sports/live/football

Hors ligne

#6 15-02-2024 11:50:39

fygfhg
Nouveau membre
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0

Re : orange bride sfr ?

Thank you a bunch for sharing this with all of us you realize what you are talking about! Bookmarked. Please also seek advice from my site smile. We could have a hyperlink change contract between us!    Stahlwandpools

Hors ligne

Pied de page des forums