Test ADSL .net

Le forum du monde de l'ADSL, par TestADSL.net

Vous n'êtes pas identifié(e).

#11 09-12-2008 13:08:23

desoes
Nouveau membre
Inscription : 05-12-2008
Messages : 4

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Bonjour,

Cela désactive bien la messagerie vocale orange, et j'ai pu avoir un premier message ce matin sur mon téléphone directement, comme je le voulais.

Hors ligne

#12 09-12-2008 14:24:57

bertrand
A votre service !
Lieu : Marches de Bretagne (35)
Inscription : 03-12-2006
Messages : 549
Site Web

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Alors c'est parfait, merci pour l'astuce wink


Webmaster de Test ADSL - Mémo : "1 Méga" = 1 Mbit/s = 1 024 kbit/s = 128 ko/s

Hors ligne

#13 09-12-2008 17:50:08

desoes
Nouveau membre
Inscription : 05-12-2008
Messages : 4

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Un oubli tout de même de taille (où ai-je la tête !), dans mes préférences, puis paramètres du téléphone, puis choix du mode répondeur de vos téléphones : cliquer sur MODE SIMPLE au lieu du mode enregistreur.

Hors ligne

#14 25-02-2010 18:16:06

danielle mignon
Nouveau membre
Inscription : 25-02-2010
Messages : 3

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

bonjour, je vais essayer le "truc" de Bertrand" en plus mon tél. ne sonne plus sauf quand on m'appelle par skipe !!! quand je l'ai dit à Orange : silence radio ! j'essaie. Je vous dirai ce qu'il en est.  Une belge désespérée de l'incompétence du service orange. (ns avons plus de problèmes en France d epuis 2 ans 1/2 qu'en 4O ans en Belgique ou tout n'est pourtant pas parfait !)  j'ai eu droit comme d'autres à 36 possibilités pour déconnecter la messagerie O  pour pouvoir installer mon répondeur. dinatomy

Hors ligne

#15 25-02-2010 18:52:59

danielle mignon
Nouveau membre
Inscription : 25-02-2010
Messages : 3

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Bertrand,  J'ai essayé de trouver messagerie ok, puis bte vocale (introuvable)  je ne vais peut- être pas au bon endroit, merci de me répondre  danielle  (dinatomy)

Hors ligne

#16 25-02-2010 18:55:06

danielle mignon
Nouveau membre
Inscription : 25-02-2010
Messages : 3

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Bertrand, je viens de voir que ton message est de 2OO7 .  est-ce encore valable en 2010 ? dinatomy

Hors ligne

#17 10-06-2021 07:07:52

davidhenryhp
Nouveau membre
Lieu : UK
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0
Site Web

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Download & install the Canon printer driver by visiting site canon.com/ijsetup. Learn more about printer models via canon.com/ijsetup

123.hp.com/setup HP is the company that offers you the best range of printers to enhance your computer skills, and productivity doesn’t matter, whether you are a home user, student, photographer, or any business owner. Visit 123.hp.com/setup for HP printer setup by using the built-in HP Printer drivers on a Windows PC or Mac and activate the USB connection for your HP printers.

Take complete advantage of the Canon printer by setting it up from the official website ij.start.canon. Download & install the Canon printer driver setup in your Mac device. Learn to set up the hardware before installation. Visit site ij.start.canon for more info.

Once you set up the Canon printer drivers in Windows 10 or any other OS, you can start printing, scanning and copying the documents anytime you need. canon.com/ijsetup, Once you are successful in setting up the Canon printer driver, explore the different functions of the printer apart from printing documents such as scanning and copying. The simple instructions mentioned here will help you know about the setup, installation and connecting the setup via USB canon.com/ijsetup

Hors ligne

#18 10-06-2021 07:08:06

davidhenryhp
Nouveau membre
Lieu : UK
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0
Site Web

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

Download & install the Canon printer driver by visiting site canon.com/ijsetup. Learn more about printer models via canon.com/ijsetup

123.hp.com/setup HP is the company that offers you the best range of printers to enhance your computer skills, and productivity doesn’t matter, whether you are a home user, student, photographer, or any business owner. Visit 123.hp.com/setup for HP printer setup by using the built-in HP Printer drivers on a Windows PC or Mac and activate the USB connection for your HP printers.

Take complete advantage of the Canon printer by setting it up from the official website ij.start.canon. Download & install the Canon printer driver setup in your Mac device. Learn to set up the hardware before installation. Visit site ij.start.canon for more info.

Once you set up the Canon printer drivers in Windows 10 or any other OS, you can start printing, scanning and copying the documents anytime you need. canon.com/ijsetup, Once you are successful in setting up the Canon printer driver, explore the different functions of the printer apart from printing documents such as scanning and copying. The simple instructions mentioned here will help you know about the setup, installation and connecting the setup via USB canon.com/ijsetup

Hors ligne

#19 22-03-2022 07:04:44

sherwini
Nouveau membre
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

The battle in 1v1 lol promises to give players the most exciting challenge experience!

Hors ligne

#20 01-04-2022 01:24:43

xyzzsdfl
Nouveau membre
Inscription : 01-01-1970
Messages : 0

Re : Astuce : désactiver la messagerie vocale Orange

We've just lately commenced a new web site, the details anyone present on this internet site features made it easier for us drastically. Cheers pertaining to your occasion & operate.    Packers and Movers Bangalore

Hors ligne

Pied de page des forums